Grasnapolsky was te gek!

Eindelijk was het dan zover! Nadat het twee keer verplaatst was mochten we op 12 maart eindelijk onze eigen stage hosten op Grasnapolsky. Met vijf van de zeven acts van het project De Nieuwe Lichting vertrokken we naar Groningen om daar de tent te laten horen wat Rotterdam te bieden heeft. Met Socks;SportsSocks, LE MOTAT, Beau Zwart, Het Gezelschap en Smudged mochten we vijf uur lang een stage hosten op dit geweldige festival. In eerste instantie zou KUZKO ook meegaan alleen vanwege een longontsteking moesten zij helaas afzeggen. Maar… Het mocht de pret niet drukken en met ons all-star gezelschap hebben we er een keihard feest van gemaakt.

‘Ja, dit is hoe we het hadden bedacht’ aldus onze directeur Immanuel. Toen we eind 2020 vertrokken hadden we dit in gedachten voor 2021 en het is absurd dat we pas in maart 2022 onze eerste √©chte show hebben gedaan met deze groep. En wat voor eentje. Bij elke stond de zaal zo goed als afgeladen en ging het helemaal los. Elke act individueel heeft een super goede show neer weten te zetten en het was te gek om te zien hoe goed de nummers van het album (wat nog niet eens uit is) werden ontvangen.

De euforie die bij iedereen heersten ging nog door tot diep in de nacht. In een van de bungalows op bungalowpark waar we zouden slapen organiseerden we namelijk ook nog een afterparty met dj sets van o.a. Beau Zwart, Sykes en Mink Steekelenburg (Smudged). Uiteraard was Niek Hage er ook de hele dag bij om het allemaal vast te leggen. Geniet van de foto’s en tot bij de volgende show op 4 juni tijdens Vestrock!

Onze stage op Grasnapolsky is mede mogelijk gemaakt door Popunie Live