Toch niet naar huis, wij mogen door!

Na het nieuws van gister hebben alle artiesten keihard en tot diep in de nacht gewerkt. Wij zijn ondertussen even de regels ingedoken om uit te zoeken wat de nieuwe maatregelen nou voor ons betekenen. Een sprankel hoop kwam over ons na het lezen van de berichten van de Rijksoverheid. Was het dan toch niet het einde?

Met een korte nacht achter de rug begon de dag met heel veel belletjes naar veiligheidsregio’s en gemeenten hier in Drenthe en bij het thuisfront in Rotterdam. Na de hele dag in spanning te hebben gewacht, kwam aan het eind van de dag het verlossende woord, we mogen het kamp gewoon afmaken. HOE SICK IS DAT!

Het is moeilijk te beseffen aangezien de hele groep had verwacht dat we moesten vertrekken, maar iedereen is helemaal hyped dat we door mogen met de vette shit die we hier aan het doen zijn. Het is een uitzonderlijke situatie waar we inzitten en willen iedereen bedanken die heeft meegedacht en natuurlijk ook veiligheidsregio Drenthe en gemeente Midden-Drenthe voor het snelle schakelen.