Gisteravond zat de sfeer er weer goed in. Er werd een vuurtje gestookt door Het Gezelschap. Sam (KUZKO) en Immanuel begonnen aan een weddenschap wat ertoe leidde dat onze directeur zijn baard moest inruilen voor een een mooie snor met sik. De volgende dag begon rustig. We zijn voor dit project een partnership met Ableton aangegaan en zij kwamen langs om een workshop over de nieuwe features van Ableton Live 11 te geven. Sommige mensen namen deze tijd om er heel even tussenuit te gaan en met de fiets een tocht door de weilanden die de omgeving rijk is te maken

Naarmate de dag vorderde zochten mensen elkaar weer op om door te gaan met de samenwerkingen. Een van de vele mooie nummers die is gemaakt komt van de hand van KUZKO en Jordy (Het Gezelschap) wat gaat over Jordy zijn grote liefde: Merel. Verder hebben Tato (LE MOTAT) en Beau Zwart elkaar gevonden en zijn ze bezig met een nummer waar ook Socks;SportsSocks nog even wat voor kwam inspelen.

Aan het einde van de middag gaf Budy nog een workshop ‘Mixen met Budy’ waarna iedereen direct weer de studio in ging om aan de slag te gaan met de lessons learned. Het was even schakelen maar iedereen is hard op weg en de resultaten tot nu toe zijn boven de verwachtingen. Stay tuned want wie weet laten we de komende dagen al wat previews horen.