De laatste dagen van het kamp!

In middels zijn we aan de laatste paar dagen van het kamp begonnen. Er zijn wat interessante en onverwachte verplaatsingen geweest. Zo is midden in de nacht Diggy (Het Gezelschap) langsgegaan bij Smudged om op een van de kraut rock tracks vocals te zetten, een track waar overigens ook Bart (drummer Smudged) en Liam (drummer Socks;SportsSocks) opstaan. Daarnaast heeft Danique (KUZKO) haar grootste uitdaging op dit kamp aangepakt en heeft vocals ingezongen voor een indie track van Socks;SportsSocks.

De afgelopen dagen zijn er nog wat workshops geweest voor iedereen die geïnteresseerd was. Budy heeft een Logic workshop gegeven en onze partner Ableton deed weer een online workshop, deze keer over te integratie van licht en video in Ableton Live.

Naast het fotograferen van alle processen die hier aan de gang zijn, is Niek ook bezig geweest om portretten te maken van iedereen die hier is en de samenwerkingen die zijn aangegaan. Nu het einde in zicht is worden de laatste lootjes nog snel gelegd. Om het kamp alvast een beetje af te sluiten en de verjaardag van Niek te vieren begon de avond gister met een feestmaaltijd uit de keuken van Kat met aansluitend een klein feestje. Het is tof om te zien hoe hecht de groep is geworden en hoe het samenhorigheidsgevoel zich heeft ontwikkeld de afgelopen dagen.

Nu gaat de laatste avond/nacht van start. Het is rustig op het kamp en iedereen is uitgeput van het harde werk en de korte nachten. We gaan er nog een gezellig avond van maken met iedereen. Morgen gaan we rustig de studio’s afbouwen en de reis terug naar het thuisfront inzetten.